Åberget

kl 09:30 idag frågar jag Zara, du ska vi inte fara till åberget idag så får du klättra lite så kan jag hålla ett öga på barnen (Robban, Frans, Ann-sofie och Bettan bor i husvagn där i helgen)
Ja va fan svarar Zara, vi drar! så vi packa ihop lite grejer som snabbast, packade klättersäcken å iväg!

Zara han inte klättra så mkt då det blev sjukt varmt å flickorna led i värmen så hon tog dom och for hem...

Men jag kunde ju inte hålla mig, fan oxå... stå vid en klippa me trasigt knä är inte skoj, så jag hedde mig faktiskt upp 2ggr och klättrade med ett ben... inte det lättaste och det kändes ju inte som världens smartaste grej heller =) Men jag OS ändå Blue Highway 6a+ med ett ben och toprepade för skojs skull Moderna Transporter 5c så det får man väl ändå vara nöjd över??

Nog om mig och över till min underbara flicka Bella som nyss fyllde 2 år... vilken blivande klättrare, hon stod nere vid insteget och skrek/grinade att hon oxå ville ända dit upp!! dom "små boulders" som vi försökte få henne å klättra dög inte alls =) haha så söt unge!



Insteget till Sva problemet, bäst att kalka på ordentligt!



på väg upp!




Halvägs uppe! inte är det de lättaste i gummistövlar men en OS blev det



Vätskepaus





Så himla söt unge =) imorrn skall vi tillbaka dit men då drar vi nog upp på fortet så får Zara prova lite där, och då skall Bella vara me farmor så vi har bara Ronja med oss! blir intressant!

Kommentarer
Postat av: Joel

Riktigt gulligt. Det ska börjas i tid :)

2011-08-28 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0