Big Jim

Har varit på källsberget idag och började köra på big jim en 7a+... jag vet inte vad det var me mig idag, allt gick piss, det kändes skit och jag tog mig verkligen inte förbi kruxet (omän jag ringde Mange och fick den korrekta betan som vi tackar så mkt för) men robban däremot, han flög upp där som en domherre å domderade, snyggt gjorde han det oxå så nu är han OFFICIELLT bättre än mig :D

Prövade kruxet en sista gång innan vi skulle hem å var så lägga upp benet på hyllan men föll av å helvete vad det small till i knät och började göra ont som fan, så nu har jag ett ont knä som sväller mer och mer =( det är bara hoppas det blir bättre. man får hoppas att det blir klättring på torsdag men väderleken lovar 38mm regn den dagen så det är ju å hoppas på för mkt, då går nog inte ens källsberget att klättra =(

och Anders som satte alla enskilda move på donkey kong!! det där är han så sy ihop nästa eller nästnästa gång, riktigt starkt jobbat Anders!!

Som sagt så har jag lite bilder men sladden till telefon är bortsupen... måste fixa en ny så det kommer lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kan ju få låna din systers, om du ber snällt!

2011-08-17 @ 20:43:06
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0