dålig update!

jag har varit riktigt kass på uppdatera sista tiden! vi har ju varit värdpar på Nisse och Sofies brölopp så jag har haft totalt fullt upp hela förra veckan, tog mig iväg å klättrade en enda dag på hela veckan å då regnade det för fullt så det fick bli innomhus i piteå!

det var faktiskt inte totalt värdelöst att vara inne en gång omän jag mkt hellre hade varit ute å klängt, men som sagt så var det riktigt givande och det har jag nog Mange att tacka för som var riktigt bra på pusha och trycka ur det sista ur mina stackars fingrar! hade en riktigt fin blåsa på ett finger när vi kom hem, men nu är det såhär att jag supit bort min telefonladdare i helgen så jag kan inte lägga över bilder på datorn, ska fixa detta så fort som möjligt!!!

ser fram emot ikväll då blir det källsberget å prova nå nya leder! paparatzzo och bigjim =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0