HAHA!

vad skall man säga? proffsen gjorde oss ju sällskap idag på källsberget och när jag skall till att gå på min "bigger than jim" så säger ju Hasse, men du det där är ju fel led! =) så jag har varit å klängt på plastkens äventyr som är 7b+ =) men skit samma... kanske går på å gör big jim 7a och bigger than jim 7b före jag fortsätter med plastken... men grejen är att jag har lite svårt att släppa nånting som satt sig i skallen på mig, det känns på nå sätt som att jag vill inte ge upp, men å andra sidan kan jag ju sätta som mål att naila plastken innan ute säsongen är över, då har jag ju inte gett upp =)

det var då svinskoj att vara me proffsen å klättra idag plus att jag skall iväg en snabb sesion med dom imorrn bitti oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0