Oplanerad shopping

Anton ringer 5 i 10 idag och säger: det är rea på hägglunds vi måste dra dit... jaa, säger jag typ när då?, anton: ja rean börjar på 5 minuter så jag skall bara springa till chefen å säga att jag drar så far vi, sagt å gjort, 20 min senare var vi på väg, jag Anton, Zara å båda barnen!

och vilka fynd jag gjorde! (hoppas jag då) hehe, nä men jag är riktigt nöjd me mina köp där ALLA plagg var på 50% rea  (Bilder kommer i slutet av inlägget!)

Men först ska vi en video på min underbart duktiga dotter som snart skall bli klätterproffs!
(hon är ju bara 2 år)




VISST är det en blivande klättrare i min unga dotter =)

Och nu till grejerna jag köpte!!




En mkt välbehövlig nyckelring blev det, ett måste för alla klättrare!




3 st vattentäta packpåsar, 2,4 & 8L








Riktigt skön tröja från RÖJK, fleece på insidan 499:- på ½ priset






En Tempo jacket softshell från Marmot för 599:- på ½ priset






Och sist men inte minst en Haglöfs wigo II jacket för 699:- på ½ priset


Det var nog ungefär allt jag köpte, landade på 2119:- för allt, ändå inte så dåligt, nu kanske man håller sig varm under vinterexpeditionsdagarna och isklättringen =)

Egentligen var jag ute efter TNF summit series grejer men allt dom hade kvar var alldeles för stort, men jag är grymt nöjd me det jag köpte så här långt ivf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0