BESTÄLL ALDRIG FRÅN BYGGHEMMA!½!!!!!!!

nu blir jag faktiskt guuud förbannad... pratade med bygghemma 2 ggr igår och var ganska arg på dom, har ju fått ett mail i FREDAGS att dom skickat de nya kollit, jag pratade me dom å sa att jag behöver fan skivorna före jul å när det har strulat så mkt får han faktiskt lägga försändelsen som prio 1... han är hjälpsam å säger han ska skicka en prio 1a direkt till DHL... nu för 5 min sen ringer en snubbe från DHL å frågar om det är okej att han skickar skivor som är 2,40... för på nätet står det 2,44... jag frågar ju lixom om inte mitt kolli skickats än eftersom jag fick mail i fredags om att det gått iväg... han svarar: nä vi skickar det nog imorrn!!!!! jag blev helt galen och drog lite ramsor för han att jag har beställt skiten den 6e, dom har tappat bort det en gång och nu ligger det som prio 1 kolli och så sa jag att så enkelt är de att jag behöver det före jul! klart jag inte hinner få det före jul men jag fick skälla lite ivf... han skulle höra av sig sen idag så vi får se.....

Kommentarer
Postat av: Marcus Ishagen

Hej! Det var verkligen tråkigt att det uppstått problem med din leverans. Vi har varit i kontakt med DHL gällande detta ärende och nu ser det ut som vi har lokaliserat godset. Jag tar kontakt med dig så ska vi göra allt vi kan för att få ut det imorgon till dig!



MVH

Marcus Ishagen

2011-12-21 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0