helvetes less!

Ringde igår till DHL å frågade vart mitt kolli tagit vägen egentligen, dom hade ju överskridit leveranstiden med 3 dagar redan... dom börjar undersöka och ringer upp å säger att dom kan inte hitta det utan ska fortsätta söka vidare imorgon (idag då altså) ringer idag vid lunchtid och frågar hur det går... dom har helt enkelt TAPPAD BORT mitt kolli på 180kg som är 2,5*1,2m... altså hur fasen lyckas man? dom har ingen aning alls vart det har tagit vägen! men dom skulle fortsätta leta, jag ringer då bygghemma.se och berättar hur det ligger till med DHL och att dom slarvat bort mitt kolli... bygghemma skickar direkt 6 nya skivor och det är väl bra, men nu är jag ju på ruta 1 igen "beställningsdagen" och det är fredag, det betyder med andra ord att det nya kollit kommer ju inte hinna hit till nästa vecka heller och sen är det mitt i juletider å grejer...

blir bara så grymt less, har sett fram emot att få göra färdigt, vi har planerat lite invigning och sådär och så går allt bara åt hel**te... bygghemma har ju inte gjort nå fel däremot är det ju DHL som tappat bort mitt "lilla" kolli... dom kanske råkade lägga det på fel hylla eller nånting... nä jag fattar faktiskt inte hur man lyckas..

(förlåt mamma, jag vet: mer guldpengar i burken men jag är upprörd!!)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Glöm inte bort att ringa kundtjänst och reklamera. Du bör få frakten betald!

2011-12-16 @ 20:50:19
URL: http://www.borrbult.nu
Postat av: Johan

jag skall göra det så fort jag fått skivorna... har ju faktiskt ingen aning heller om dom nu skulle hitta mitt kolli, om jag får 12 skivor då?? hade ju inte varit fel =)

2011-12-17 @ 19:38:12
Postat av: Sofie

haha ja du är rolig Johan! Där ett ögonblick höll jag på bli sur på dig igen och trodde du skulle klaga på min feta röv igen innan jag insåg vad du prata om! :P

2011-12-19 @ 21:21:56
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: mamma

okey. Tur du vet vad som gäller. förstår att det är frustrerande

2011-12-19 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0