leveransen...

Går bara och väntar på att dhl ska ringa och säga att nu kommer plyfan men dom har då inte ringt än... idag blir sista dagen som bygghemma.se lovade att det skulle levereras så man får väl hålla tummarna att det är så... sen hoppas jag att den andra leveransen från bananafingers kommer idag men jag tvivlar faktiskt lite, kollade på spårningen igår och då stog det att den hade skickats från malmö... det betyder altså att statusen: "Ånge sorterad" ligger på tur och som vi alla vet här uppe när man beställer grejer så står det "Ånge sorterad" minst halva tiden....

bara hoppas på det bästa, vill ju inte att petter ska måsta bryta sitt löfte om klättring på torsdag =)

Var och opererade ut allt metallskrot jag hadde i fotleden i fredags, så förhoppningsvis kommer jag kunna ha mina storskor nu och inte ha nå besvär igen, tyvärr så är jag ganska handikappad just nu, gör ont som fan och jag har lite svårt att gå men jag räknar med att det är bra på en vecka till =) visst kan man klättra armgång på sitt hemmagym? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0