......

....... Ja jag vet inte riktigt vad jag skall säga faktiskt... har haft ett enormt sportklättersug sen vi kom hem från gaisen och idag var det äntligen dax! stressade iväg till källsberget å var till psyket helt taggad att verkligen projektera actionman så jag skulle kunna sätta den nästa gång.

Anton å Petter klättrar ju på donkey kong 6c+ så jag tänkte att jag kör den me dom lite lätt som uppvärmning, allt frid å fröjd jag tar på mig skorna, knyter in mig, kalkar händerna och börjar klättra... Redan från första movet kändes det fel, tungt å jobbigt, jag kommer upp till kruxet å är inte ens så sätta mantlingen (har klättrat leden en gång förut å då satte jag första delen av kruxet onsight)

Allt kändes me andra ord fel idag och det gick verkligen skitdåligt så jag provade inte ens på actionman utan körde donkey kong istället men det var ingenting som funkade eller kändes rätt så det blev pannkaka av allt idag =(

Det här är faktiskt min första dag på klippan som känns som ett nederlag =(

Men hur som hellst! jag körde på omän jag inte orkade och tänkte att jag skall plåga kroppen lite, lite som styrketräning: det är den där sista repsen som man egentligen inte orkar som verkligen ger nånting! så jag har ivf gett kroppen en ordentlig genomkörare och satsar istället stenhårt imorrn på actionman när jag Robban å Winroth skall dit! då jävlar då ska det gå bra! nu skall jag avnjuta en bira framför soffan å slicka mina sår =)




Får bjuda på en actionbild från förr på hundberget



Och en gammal från Dölarsberget där jag visar tjockismagen =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du sa aldrig att det gick dåligt i torsdags. Tur att det gick bättre dagen efter då.

2011-07-17 @ 10:04:24
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0