Godzilla 7a+ [x]

Åkte ut till Källsberget sent idag me Robban, klockan var nog kvart i 8 innan vi var där... jag värmer ett run, doggar mig upp för att lägga QDs och tar det riktigt lugnt så jag inte skall få samma kallpump som förra gången..

Första ledförsöket jag gör på Godzilla ledar jag upp till sista movet när jag inte riktigt sätter högerhanden där den skall vara men jag tänker va fan jag kör ändå omän den sitter piss... avancerade och handen "poppar" ut som bara den, resulterar i ett blodbad, har skurit upp en ganska fin hudflick på högra pekfingret... ja it fan är de nå mer me det, en hårt åtsittande tejpbit bara så fixar det sig!

Andra ledförsöket tog jag mig ända upp till toppen och matchade på den crimperlist vi hört man skall klippa ifrån men jag har ingen fingerstyrka kvar alls så jag faller handlöst... var ju bara klippet kvar!!! helt arg å sur på mig sj att jag inte var så bita ihop och bara göra det!

Tredje ledförsöket så skiter jag i att gå upp till sista krimperlisten och klipper istället med fel hand från en halvers sidepull och det gick hem! känns bra nu när jag gjort det! nu är det bara sikta högre och ge GÄRNET!!!

En eloge oxå till Robban!!! bra jobbat idag!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0