hemkommen från Gaisenjarga

Sådär jag har inte riktigt hunit uppdatera sen vi kom hem från Gaisen...

Vi for Fredag kväll runt 9 tiden då rullade vi iväg från Vidsel, kl 0200 var vi framme ungefär och slog upp tälten, det regnade och var absolut inget trevligt väder, vi han bli blöta allihopa men vi var ändå så hålla modet uppe =)

Såhär såg det ut då vi skulle börja vandra upp på udden:

och såhär när vi var framme


Hela helgen följdes av riktigt underbart och fint väder förutom lördag kväll när det regnade å åskade litegran men det gjorde varken till å från för klättringen för stenen var torr dagen efter på söndag!

jag satte en 6A och en 6B så det blev nytt boulderrekord för min del och alla andra satte även nya rekord så man måste väl säga att det var lyckat för alla =) sen har jag lite tankar å funderingar på det här me grader, altså om det skiljer litegran och så för man är ju bra på olika grejer, men när jag klarar en 6B på lördagen efter kanske 8 försök men har absolut ingen chans på en 5A i ett annat område på söndagen... har ju inte bouldrat så himla mkt men alla 5A jag försökt mig på har jag OS... men men.. alla är vi olika och det blir väl så... GRYMT bra resa ivf och nu längtar man tills nästa gång man far å bouldrar, blir lite närmare då däremot =) vi ska väl dra till Kantaberg utanför södra vissträsk här nångång om inte allt för länge!

bjuder på lite bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0