boulderväggen i piteå

Drog iväg igår igen till piteå för att få nån form av styrka tillbaka innan vi ska å tävla på lördag, visst gick det lite lite bättre än i onsdags men inte var det mkt... sände kanske 2 problem i graderna 5a-5c nånting... jag längtar verkligen tills jag får Ronjas rum färdigt!! nu är det "bara" klickgolvet, tapeterna och listerna kvar innan det blir beboeligt och när det är färdigt då skall väggen upp! känns som att ska man komma nånstans här i världen så gäller det att träna för det oxå... det räcker inte med att fara till piteå 1-2 dagar i veckan å köra utan man måste nöta minst 4 dagar i veckan och med familjesituationen så är en garagevägg enda lösningen

jag vet att jag pratat länge om den här väggen å velat hit och dit hur jag skall bygga och hur jag skall göra men nu är det ivf spikat att: 1. direkt ronjas rum är färdigt påbörjas projektet. 2. det blir inte att bila golvet. 3. det blir en moonboard vägg!!

Tävlingen på lördag tror jag kommer bli helt kanon! vi är ett gäng kompisar som får dra iväg över en helg och umgås, snacka skit, bouldra lite å dricka öl å ha det anmält gött! blir kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0