Dödlars igen!

Såg att rubriken på senaste inlägget var fel, skulle ju såklart vara DL och inte källsberget!
Hur som hellst så var jag å Anders iväg igen igår till dölarsberget och det blev att bocka av 3 leder, jag ledde 3 pitcher å Anders ledde 3, det var bara nån plusgrad i luften och jag tror berget var minus... fingrarna domnade bort och man kände inte alls vad man tog i =) men jag gillar ju att leva lite on the edge =) var lite spännande där på en av lederna när det kändes som jag hade lite runout och fippla in en kam... var ju från jättebra grepp men ändå, spännande när man är kall =)
Anders mitt uppe i en diskussion =)
image description
vy vä från stand
Mitt 3 punkts stand
image description
Utsikten åt höger
utsikt från pitch 1
Sen tränade vi att fira med Y slinga, kan ju vara riktigt bra att veta hur man ska göra om det nu skulle bli en skarp situation... sen var det ju rent ganska socialt oxå =)
image description
jag fick vara offer
image description
hänger å dinglar i Y slinga
image description
Big Boss!!
sen är det ju oxå så att eftersom jag inte haft nå pengar att bygga min bouldervägg av så har ju det projektet legat vilande, men så beslutade jag mig ju för att lägga ut ögonstenen på blocket, en amazon från 62 som jag fick såld nu för 10 000:- så nu blir det att påbörja bygget om några veckor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0