nästa helg!

ja nu börjar man verkligen längta på allvar.. bara en vecka kvar innan vi ska dra till dölars igen och träna big wall... blir att aida (clean aid så man inte skadar nånting) prova på att rigga upp och haula, smälla upp porttan och sova i den (riktigt trevligt att få prova på det)sen blir det nog genomgång av lite av varje matnyttigt... ja det skall då bli hur skoj som hellst!!

Varit ute och tittat på lite projekt i alperna oxå att bestiga till sommarn (hoppas jag får med mig Anders =) och jag fastnade direkt för berget Dom... vet inte varför men det tilltalade mig bara estetiskt, tyckte det var vackert och kände direkt ett sug av att se mig på dess topp =) det är inget svårt berg men kanske bra att börja lite lättare?? hur som hellst var det vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0