Sämsta helgen

ja nå mkt sämre upplägg kunde jag inte haft det i helgen... första dagen det varit riktigt BRA väder... solen har skinit och det har varit blå himmel, självfallet så jobbar jag hela dagen, direkt jag kommer hem skall zara på en konsert, imorrn kl 0800 skall jag innfinna mig i blåsmark för skyddsvaktsprov, teori och skjutning, sen börjar jag jobba direkt jag kommer hem till kl 1600 på måndag... så ingen klättring är möjlig i det vackra vädret!

Missförstå mig inte nu att det varit "jobbigt" eller "tråkigt" att vara hemma med barnen när zara skall iväg, absolut inte vi har haft en jätte mysig trevlig em/kväll... det är allt annat, jobb och skyddsvaktsutbildning som jag kunde varit utan och klättrat istället... man har ju ganska kraftig abstinens nu när man precis börjat om sen 4 veckors uppehåll
=)
Nog blir man ju sugen när det mörknat till för kvällen men hundberget badar fortfarande i kvällens sista strålar!!

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Snart dags för en Rosvikshelg tycker jag! Hoppas på många helger med regn o rusk så ni tar er hit ;]

2011-09-17 @ 23:52:59
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0