Taggad!

jag är så sjukt taggad inför vintern! tror det kommer bli den bästa vintern någonsin! jag kommer göra grejer som jag drömt om att göra i flera år men som aldrig blivit av! det är ju en väldigt knepig sport, det är inte riktigt så att man sitter ett grabbgäng på en fest å säger: nån som är sugen på isklättra eller bestiga ett berg? visst hälften av alla kanske säger ja fan va fränt de gör vi, men när det väl kommer till kritan så är det ju ingen som vill egentligen... bara det att man måste införskaffa vissa grejer som kostar ganska mkt pengar avskrämmer folk! därför är jag så glad nu att jag hittat likasinnade som känner samma som mig, jag har äntligen möjlighet att göra det som legat begravt innom mig under så lång tid...




Man måste vara en speciell sorts människa för att inse tjusningen med detta!
äventyret, kamratskapen, planeringen och lyckan av att genomföra det man ville
eller ivf göra så gott man kunde, vädret tillåter ju inte alltid ett lyckat push

(hoppas bara inte det bli så HÄR kallt i vinter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0