Födelsedag

Då har man firat sin bästa födelsedag någonsin, jag tycker sj att jag börjar vara för gammal för att få presenter så jag brukar säga till alla att jag vill inte ha nånting, men det får jag ju ändå vare sig jag vill eller inte, så i år skrev jag faktiskt en önskelista och jag fick typ allt på hela listan!!!

Jag fick aclimas merinounderställ i brynjeformat

Jag fick en PAS 22 (personal anchor system)

Jag fick en Ny sele som går använda till allt!! En B360

Jag fick en BD half dome helmet

Pengar som sponsrade min nanopuff

Ja man kan verkligen inte klaga i år! Men jag tycker ändå dom lagt ut lite väl mkt pengar på en gammal gubbe men jag är hjärtligt och evigt tacksam till allt och alla!

Tyvärr så var det bara hjälmen som hunnit komma men resten kommer nog i veckan så då får jag det! Även beställt 4st BD ice clippers nu är jag mer än redo för laponiaträffen och kötta lite is :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0