kommentarer

Min mor sa idag att hon skulle kommentera min nanopuff här på bloggen men att det inte gick att skriva nån kommentar, så jag började kolla och det är ju typ bara vart 10 inlägg som går att kommentera!?!?!? vad är detta för galet? jag börjar fundera om det är för att jag oftast bloggar från telefonen... har ju appen som heter blogg.se (funkar skit när det är bra, funkar inte alls när det är dåligt) grymt dåligt ivf av blogg.se att utvecka en sån crappy app om man inte kan lämna kommentarer...

Kommentarer
Postat av: Micke V

Ja, så är det. Jag har försökt skriva något elakt flera gånger men inte lyckats. Tänkte att jag blivit ip-bannad som vanligt.

2012-02-19 @ 19:41:05
URL: http://40-rskrisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0