2a veckan

Så nu har vi haft väggen i 2 veckor och andra veckans träningstid blev summerad 7h på mig själv och totalt 21h på alla som klättrat... jag har medvetet sänkt min egen tid denna vecka för jag har känt att det gjort ont i 2 av mina fingrar och jag vill inte skada mig, blev ett pass idag med Petter å Simon på över 2h och det kändes bra, kanske man börjar återfå lite styrka i fingrarna nu så man kan börja gasa på igen!
vi måste då faktiskt ta en dag här å skruva upp allt vi har som går att klättra tak i för ryktet går och det luktar DWS tävling i mars med tak så det vore ju som bra att klättra lite snabba "laps" upp för väggen å toppa ur i slutet av taket, problemet är ju säkerheten... har ju inte överdrivet mkt madrasser men snart kommer det 3 till så de blir lite mer ivf =)
Sen ser vi fram emot Söndag, då blir jag av med oskulden på riktig is! jag och Anders ska å klättra på källsberget och det skall Petter, Simon och Otto oxå så vi lär ju träffas där! ska då bli väldigt intressant ivf att testa och börja köra lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0