Exorcisten

Var upp på hundberget en sväng igår med Anton, det gäller ju att passa på innan vädret blir dåligt, ska ju tydligen regna mest hela veckan...

Värmde 2 turer på exorcisten å sen gjorde jag ett ledpress och satte den med ganska god marginal kändes det som... Kändes dåligt när jag startade, jag var trött å sliten sen helgen och inte alls peppad, men när jag väl for så kändes det bättre och jag hade god marginal :)

Det enda som var synd är att den ack så viktiga sidepull crimpern i kruxmovet var blöt och det är ingen stor crimper heller... Men det gick då riktigt smärtfritt att sätta cruxet ändå :) det är ganska kul att jag som är så otroligt kort får göra 4 fotförflyttningar innan jag kan gå vidare och göra det långa flyttet till nästa crimp... Anton nådde med enbart 1 fotförflyttning, känns ju lite orättvist :) haha och speciellt i krux sekvensen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0