Gaisenjarga

Nu börjar det dra ihop sig för boulderträffen uppe i gaisenjarga oxå... vi far imorrn och jag som normalt skriver packlistor å börjar göra i ordning långt i förväg har inte förberett nånting alls... ska fara å handla lite ikväll men det blir ganska minimal packning i år =) tror till och med att jag bara ska ta mina vibram dojjor med mig och totalt skippa allt vad kängor och gympadojjor heter..
vad behöver man egentligen??
paddor, kalk och mina solution... då kan man klättra
tält, liggunderlag å sovsäck då kan man sova
kök, vattenflaska och mat då överlever man
nån 3.5a för mysfaktorn
tja nå mer än så behöver man väl inte?? har lite frystorkad mat i garaget som jag tror jag skall använda då behöver jag inte släpa med mig nå annat heller å packningen krymper lite...
jaja man börjar då längta nu å hoppas på bra väder!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du tar nog ett par dojjor med dig också. Ta ock tänk lite :)

2012-06-14 @ 09:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0