dåliga jag =(

Har varit grymt dålig på att klättra... i lördags kom jag fram till att det var 2 veckor sen jag körde på boulderväggen, har kört lite med yxorna inför turen till stora sjöfallet men har inte klättrat som vanligt nånting... fick ganska dåligt samvete över att jag inte tar mig för att hålla mig i trim, sässongen börjar faktiskt väääldigt snart och då vill man väl ha så mkt gratis som möjligt?? sagt och gjort så gick jag ner i lördags å körde en timme, konstaterade samma sak som jag alltid gör när jag inte klättrat på länge, jag har blivit svag å kass igen =( att det ska gå så sjukt fort att bli dålig...
Jens ringde ivf på söndagen och ville komma å testa väggen och jag var verkligen inte sen på haka på, så det blev en timme å en kvart igår oxå så det känns ju då bra att jag kört 2 pass på väggen och 2 sportleder och ett isfall på 2 dagar =)
hoppas att jens fick en nytändning och känner han vill börja köra lite nu, det är så enkelt när man har nån mer som vill köra det blir så mkt enklare att ta sig i kragen och faktiskt klättra!!
hoppas att skoterföret försvinner oxå så kanske min älskade rumpnisse Petter får för sig att komma i form inför sommarsässongen och att Robban börjar tänka i samma banor... då är vi helt plötsligt 4 st som kanske kör lite mer seriöst och då slipper man tagga sig sj och övertala sig sj att man borde gå ner å köra... allt är så mkt roligare då man är fler =)
Sommarsässongen är faktiskt väldigt snart här, det är inte många veckor kvar så kommer man kunna köra varje dag som solen lyser och värmer
bjuder på lite bilder från sommaren 2011... gud vad man börjar längta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0