hundberget

blev en sväng på hundberget idag me winroth och jenny, jag doggade upp Zorro och sen körde vi toprep på den, leden var torr men först å främst så klantade jag mig och föll av före första klippet så jag blötte ner skorna totalt i snön, sen var det riktigt fuktigt å "blött" i luften så det var faktiskt inte nå vidare stick omän man kunde tycka det borde vara det nu....

har absolut inga problem i dagsläget att klättra Zorro 6c+ förutom att jag får ju totalpump efter nån meter å orkar inte sy ihop skiten... stannar jag å skakar ur 10 sekunder så känner jag mig skitstark och är det oxå, till nästa klipp då är jag slut igen... jag antar ju att detta har å göra med min bouldervägg hemma, omän jag nu försökt att köra cirklar å grejer så blir det nog mest ändå korta crimpiga urladdningar man kör och det får man ju sota för nu när sportklättersäsongen börjar.... man känner sig apstark å grym i 3 meter... skoj... not =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0