NBM 2012

Så var den lördagen över och fasen vad kul det var!! Poängsystemet gick till som så att klättrade du en 4a fick du 100p, en 5a blev 105p, 6a blev 110 poäng och så vidare, det betyder att om du sprang lite fort upp för 2st 4or då fick du 200p, klättrade du en 8a fick du 170p...
Så tävlingen var inte i svårighet utan mängd klättring vilket jag iofs inte är så förtjust i när jag gillar att nöta ett problem jag tycker är fint :)

Men som sagt det var hur skoj som hellst och en kanondag! Slutade på 10e plats av 40 ungefär å då var jag ändå kanske sämst av alla där :) sen hade jag bar överkropp i 6h ungefär å fy tusan vad jag har bränt sönder mig!! Kanske inte syns så bra på korten men shit... Jag är verkligen inte bra!!

Å till råga på allt klev jag å Laban upp idag kl 9 för att dra på DL så han skulle få klättra vita leden genom DLH, mina fingrar är helt trasiga sen igår, min kropp mår piss och min hud bränner å sen var man lite bakis oxå.... Nä det var verkligen den hårdaste 4an jag gått som andreman på någonsin... Sen körde vi pimpinella, en nybörjar sportled som jag oxå hade stora problem med, kukade ur totalt...

Jaja kontentan av det hela är att jag ändå haft en kanonhelg!! Tack till luleåklättrarna som hade anordnat lördagen på absolut bästa sätt! Kanonjobb har ni gjort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0