Motivationen

Motivationen börjar faktiskt komma krypandes tillbaka, mkt pga att jag äntligen tagit tag i att bygga ut väggen lite till plus beslutat bygga lite boxar till både taket och väggen...
 
Men den stora motivationsboosten ligger i dom människor som kommit igång nu! speciellt Danne som är på hela tiden och vill klättra nästan varje dag... det är så otroligt värdefullt, för är folk på och vill klättra då klättrar jag, kan säkert bli en 4 pass i veckan som det ser ut nu och det är ju kanon!!
 
Danne, Petter, Aron är dom som ger mig motivation nu plus utbyggnaden av väggen... jag tackar er mina kompisar för sällskap i lyan och att vi har skoj tillsammans och att ni "tvingar" mig att köra :D
 
det blir en grym vinter det här!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0