kebne expeditionen

Så har dagen kommit för avfärd... Kollat lite väder å webbkamera uppe vid kebne och det ser ju inte ut att vara strålande sol och klart direkt.... Dom utlovar snöfall och sikten lär inte vara bäst, däremot så verkade det inte som det skulle blåsa sådär himla mkt och det kan ju vara skönt... Dock hade man väl hoppats på den där toppbilden där himlen är blå och man ser solen gassa på en =)

Men inte är jag nå annat än optimistisk! Vi hoppas på det bästa å får se vad verkligheten säger väl på plats =) alltid går det göra nånting Omän våra planer kanske ändras =)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hur gick det med foten ner till Nikka? Själv satt vi och myste i solen på skoterkälken på väg ner. Ni måste ändå varit ganska snabba ner, vi förväntade oss nästan att vi skulle hinna om er på slutet! Ha det bra iaf och hälsa Aron!

2013-04-22 @ 20:09:50
Postat av: johan

jorå jag tog ju en härlig dos smärtstillande innan vi for och den höll i sig till andra sidan sjön, sen sprack min största blåsa och det blev lite obehagligt sista biten till nikka men vi klarade det då på under 3h =)du kan ju kolla bilden jag la ut på min FB på fötterna... lilltån ser inte nå bra ut =)

2013-04-22 @ 20:19:29
URL: http://norenklattrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0