Ängesbyn

Blir ett tråkigt inlägg då jag inte tog nå bilder... Men var ivf iväg till ängesbyn idag och kollade in de nya boulderområdet luleåklättrarna håller på utveckla! Det var sjukt fint där med stor potential och jag spår att innom några år så är det minst 100 problem borstade och etablerade... Redan nu finns 2st 8As

För min del så tänkte jag att det kanske skulle vara dags att knäcka nå PB nu då jag mest lattjat i sommar å klättrat lite här å lite där och inte satt så mkt tid på nånting... Gick på en fin 7a... På 5e-6e försöket nånting gjorde jag kruxet och klättrade upp å tog toppjuggen, jag hade problemet det var mitt... Men svetten i händerna flödade och jag var helt enkelt inte så ställa mig upp å toppa ur utan föll ner =( haha, så kan det gå! Men nästa sväng sitter det säkert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0