dåligt me träning!

Ungefär sen jul så har klättringen, eller rättare sagt innomgusklättringen i lyan stannat upp helt nästan... Jag har varit sjuk, barnen har varit sjuk, latmasken har krupit sig in men nu kände jag bara att nu har man vilat alldeles för länge med handen i chipspåsen... Niemisel är offentligt öppnad för säsongen och själv har man bara gottat till bilringarna och har inte en suck att ens åka dit och tro man kan göra nånting =(

Så tänkte jag ivf att nu jä**ar kör vi igång! Back on track, ingen pardon, 110 procent!!!

Det hela slutade med att kl 20.00 så stod jag själv där nere... Inte en enda dök upp =) jaja då kör vi själv helt enkelt... Drog igång nå tung träningsmusik och börja slita i nå juggar och inser att det är kört... Jag är så vedervärdigt svag att jag skäms =( en hemsk känsla men nu är den eran i mitt liv över... Nu är det träning som gäller!!

Sin fick jag mig den bästa överraskningen av dom alla! Zara sticker in huvudet och frågar om jag är själv... Då var hon sugen på vara med så passet blev ändå kanon till slut, jag slapp vara själv och fick mig en hel del träning!












Kommentarer
Postat av: Micke

Tur att du har Zara!

2013-02-21 @ 18:45:11
URL: http://40-rskrisen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0