helgen

Helgen blev inte riktigt som tänk då mina flickor har fått öroninflammation och Bella trumhinna har spruckit... Tanken var att klättra is med Andreas på lördagen men fick ställa in den klättringen då natten spenderades på akuten...

Däremot så tog jag och Aron oss ut idag mellan 13 och 17... Där gjorde jag en halvnytur... Efter halva pepparkaksgubben så gick vi ut vänster till gardinen istället för rakt upp och voala, där hade vi oxå riktigt fin klättring! Mkt lik gardinen på källsberget men inte riktigt lika hög... Man kan välja att göra det lite svårare för sig eller lite lättare så det är ett mkt fint alternativ till originalet som går rakt upp lite åt höger....

Men vi hade en riktigt fin klätterdag! Aron lyckades däremot hugga lös ett ordentligt isblock som resulterade i en ond armbåge men inget mer seriöst som tur är...

Vi tränade även lite pumpklättring på Aequitas och topprep... Rakt upp och uteslöt alla vilor och det kändes faktiskt ganska okej med tanke på att jag varit sjuk en längre period, är då fortfarande inte frisk, började hosta ordentligt så fort vi kom ut....













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0