Korpen flyger

Idag har jag varit på den för andra gången... Tycker kruxet är vedervärdigt hårt... Små skit crimpar, kroppsplacering, konstiga fötter å balansigt å hårt... Jag är nog riktigt dålig på den typen av klättring helt enkelt.....

Men idag gjorde jag nog 20 försök på kruxet och lyckades tillslut med en modifikation av Antons beta göra ett flytt mer än vad jag klarat förut.... Det betyder att nu har jag bara ett flytt kvar så har jag gjort allt på den och då gäller det bara att sy ihop skiten.... Det skall tilläggas att jag tränar kruxet på toprep.... Tror det blir svårt att få ihop den där leden men det ska göras! Jag hoppas på tick nästa gång med det är mer än osäkert =)

Det är då ändå fult att vara så glad över så lite... Jag gjorde bara ett enda move mer än förra gången på dom 3h vi var där och ändå känns det så bra =)












Vi satte även upp 3 skyltar idag på Hundberget... 1 nere vid parkeringen och 2 uppe vid kärleksklippan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0