sommar

Ja nu börjar sommaren komma med stora steg... Man har ju alltid stora planer inför sommaren, min tanke är väl att jag ska försöka klättra mer trad, jag ska faktiskt försöka lägga lite hexor för vinterträning och sen är väl målet en resa till lofoten i sommar där man känner sig säker på kanske grad - 6 ivf. Det skulle vara skoj med fler långturer =)

Sen är väl planerna boulderträffen i gaisenjarga
Jag ska se möjligheterna att utveckla en sportklippa jag hittat med starkt överhäng
Jag planerar att dra ihop en egen boulderträff
Försöka göra nå turer på hundbergets huvudvägg
Fira av och se möjligheterna med kvällsberget

Ja sakerna är många och tiden knapp... Vi hoppas man hinner så mkt som möjligt av det man vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0