regn

Skulle egentligen ha dragit iväg till Kantaberg i helgen själv å köttat lite... Tyvärr har jag inte vädret på min sida så det blev ett pass nere i lyan ist... Gjorde faktiskt bra ifrån mig där nere, trots att man är osugen klättra plast och att jag var sj.... =)



Det var grymt fint igårkväll när solen tillslut bröt igenom det tjocka regnmolnstäcke som legat över byn hela dagen....





Nu har jag även nått min målvikt... 65kg. - 10kg sen i våras... Tror att detta kan vara min optimala klättervikt, känner mig stark mot hur liten jag ändå är.... Känns bra =) har dock varit tufft ibland att hålla sig till bra kost och ligga på kcal -.... Men nu är jag där ivf så nu gäller det bara hålla och ligga kvar på den vikten

Kommentarer
Postat av: Rikard

Mycket bra blogg! Har själv börjat klättra rätt nyligen och känner igen mig i mycket av det du skriver. Funderar på att flytta hemåt Luleå och då glädjer det mig att se att det finns bra klättring i området och seriösa klättrare!
/R

2013-09-27 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0