return of the king 7A+

var till kantaberg med niklas i tisdags och fick sända mitt senaste projekt, första sessionen jag hade på problemet så tog jag mig till sista flyttet men det satt aldrig... man ska släppa hälen och ta en pendel samtidigt som man använder pendeln som hjälp att ta toppjuggen... 
 
men i tisdags efter några misslyckade försök och nötning av sista flyttet så satt den!! nu är det zoolander kvar, men jag tycker den är barsk altså... få se om man kommer på nån liten beta grej som gör den lite enklare, för imorrn lastar jag in barnen och drar dit igen, få se om jag är så klättra nånting eller om det blir pannkaka av allt... den som lever får se ;)
 
 
 
En bild från bestigningen.... liten film kommer så småningom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0