dålig skribent...

jag vet att jag har varit urkass på att uppdatera bloggen... det bottnar nog kanske i min oförmåga att utvecklas, har nu klättrat denna led bigger than jim halva sommaren och faller alltid på samma ställe, varenda gång och det fula i kråksången är att när jag fallit så drar jag mig bara upp å då sitter flytten, jag har inga problem att göra flytten men just på press så ligger den en oförmåga innom mig att göra det... folk som sett mig klättra leden säger att det ser ut som jag har gjort den där 100ggr... allt sitter som ett smäck tills jag kommer upp till detta partiet å då börjar benen fladdra å hela jag dallrar å fladdrar å så faller jag... fruktansvärt frustrerande är det och jag som person har väl svårt att släppa nånting som jag givit mig hän åt men nu har jag då ivf gjort det, sist vi var på källsberget så gick jag på nått nytt å frächt istället =)
 
sen har det faktiskt blivit rätt dåligt me klätterdagar sista tiden, det har varit så mkt annat å jobb hit å grejer som ska fixas dit etc. etc. har fått ihop 2 innomhuspass i lyan däremot och konstaterat att under sommaren har jag blivit svag på boulder, dock kan jag göra längre cirklar nu än vad jag kunde i våras så nånting possitivt har väl sommaren fört med sig =)
 
jag hoppas ivf att jag ska kunna snäppa upp mig nu å ta tag i klättringen som jag älskar och värderar så högt och ta mig ut den här sista perioden innan säsongen är över för det här året...

Kommentarer
Postat av: Micke

Du får börja klättra in i sekvensen. Börja 1-2 klipp nedanför och kör. Sedan börjar du 3-4 klipp nedanför osv. Släpp prestationen!

Här får du lite inspiration till hemmaväggen btw.
http://www.youtube.com/watch?v=MYoo05JghCs&feature=g-like
Ta nu och fixa till i garaget så ses vi till jul!

2012-09-12 @ 10:41:34
URL: http://40-rskrisen.blogspot.se/
Postat av: Magnus

Utvecklingen sker hela tiden! Byt fokus till någon annan led ett tag så ska du se att Bigger than... åker ner fortare än du kan ana!

Vi kommer upp till jul och ser fram emot något pass i ditt trevliga garage ;)

Ha det gott så kanske vi ses redan till helgen?

2012-09-13 @ 07:38:25
URL: http://www.borrbult.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0