Gaah

Störda förkylning ge med dig!!! Ont i halsen på morgon och kvällen i över en veckas tid nu... Har klättrat men inte direkt känt mig i form, är ju inte i nån form alls så därför har det väl kännts dubbelt så kasst...

Men jag har då ivf börjat städa garaget nu och kommer lägga lite tid på att skruva upp greppen jag fått av Mange, ska även tillverka lite egna grepp och försöka göra lyan lite mer inbjudande och rolig :)

Sen har jag ju faktiskt börjat tänka på vintern oxå, blir ju en hel del toppturande och även pist i vinter så jag har köpt mig ett gore-tex ställ (pategoniens powder bowl jacka byxa) ett par handskar från Marmot för isklättring och skidor, sen blev det även ett par softshellbyxor från TNF (apex icefall) världens absolut bästa byxa, jag tycker den är värd varenda krona!!

Sen håller jag på kolla skidutrustning, ska beställa här vilken dag som hellst, det blir K2s sidestash skidor men sen pendlar jag mellan baron, duke eller F12 bindningen. Får se vilken det blir... Sen måste jag även investera i stavar och pjäxor, men det blir lite senare de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0