Lyan v2.6

Nu har vi nog kommit så pass långt som v2.6... Reglat upp allt färdigt och skivorna har jag hemma färdigborrade, dock hade jag bara 2 inslagsmuttrar kvar så jag har beställt hem 250st till idag... Så nu är det bara vänta på bultarna å sen skruva skivor och börja klättra!!

Jag gjorde som Micke föreslog och gör så jag får 2 olika vinklar på denna vägg, sista 3 reglarna bryter den av och blir lite brantare, som Micke sa det är aldrig dåligt med variation och då är det enklare hitta på andra roliga grejer som gör att det blir enklare att hålla en högre motivationsnivå och det är ju aldrig nå dåligt!!

Sen tänkte jag även att på den brantare sektionen kan jag kasta upp campus ribborna så slipper jag bygga en egen låda för det, win, win känns det som :)

Bara vänta in bultarna nu!!


Har försökt ladda upp det här bu hela dagen MED en bild på det jag gjort men för****ade jä**a sk*t blogg.se appen som vägrar ladda upp mina bilder....

Dom har haft samma problem i typ ett års tid, ska det vara så sjukt omöjligt att fixa det?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tror det är så att ju större bilden är, ju svårare är det att få den publicerad. Instagram-bilder brukar jag aldrig ha problem att publicera, men ska jag publicera en vanlig mobilkamerabild så funkar det inte alltid.

2012-09-26 @ 16:20:51
URL: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0