dålig uppslutning

Idag var det dålig uppslutning i lyan, bara jag å Micke som kämpade... Men det är tungt att komma igång igen när vi varit så slappa så länge... Men jag hoppas det börjar rulla på som vanligt nu när alla helger är förbi och den vanliga vardagen åter rullar som vanligt... Idag blev det ett pass med yxorna, är ju bara en månad till isklätterträffen så det kan ju vara idé vänja sig med yxorna lite... Hoppas verkligen även man ska ta sig ut å knacka lite is på riktigt oxå, nån som hänger på?  

Kommentarer
Postat av: Nille

Hörde av David att det var en klättrare på besök i Kåbdalis. Det händer väl inte så ofta. Vi har en bouldervägg här men få som vill. Bara jag o David som håller igång. Kom o klättra med oss. Vore kul. Tror du har mitt nr. Om inte annat så vill vi komma o hälsa på er.

2013-01-21 @ 23:07:39
Postat av: Johan

Har bytt telefon så har inga nr kvar... Men mitt är 0702748498.. Skicka ett mess och från vem det är så sparar jag det! Klart ni ska komma å klättra med oss, och när jag är upp till kåbban så ska jag ju köra med er! Visste inte ni hade vägg ens

2013-01-21 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0