sharkfin assis

finaste problemet på hundberget??? jag har ingen aning för jag har inte klättrat allt än, men i min bok är detta problemet värt en omväg för att klättra! jag tycker det är superfint... inget hårt move på hela problemet tror jag men det är sjukt balansigt och man måste vara försiktigt och ta det sakta annars blåser man av direkt... detta var andra dagen jag var på problemet och har kanske totalt gjort 25-30 försök innan jag var så sy ihop det... graden blev 6C tills nån annan säger nå annat, men jag tror den håller det ganska bra, jag gissar ändå att jag är så bouldra en 7A som passar mig på under 15 försök (det var nära i gaisenjarga) och detta tog ändå många försök...
 
men det är då hur som hellst sjukt fint! är ni på hundberget så är den ett måste!!!
 

sharkfin assis 6C hundberget boulder from Johan Norén on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Magnus

app app app... Vad är det där för amerikansk ss? Vid sitt är rumpan det sista som lämnar marken!

;-)

2013-07-08 @ 13:52:35
Postat av: Johan

Jo... Vi har funderat på det där och kommer nog döpa om problemet till en lågstart istället så det inte blir missförstånd, =)

2013-07-08 @ 15:08:28
Postat av: Micke

Mkt rolig film. Sugen på att testa problemet när jag kommer upp.

2013-07-09 @ 10:28:12
URL: http://40-rskrisen.blogspot.se/
Postat av: Micke

Vi kommer upp runt 24-25e.

2013-07-15 @ 17:12:56
URL: http://40-rskrisen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0