Bygghemma

Varit i kontakt med DHL idag och bygghemma 2ggr... Nu är det bygghemma som gjort bort sig, dom har skickat dom 6 nya skivorna på samma sändningsnummer som det borttappade, så när jag ringde Dhl idag så visste dom inte vart dom nya skivorna var heller för när dom lägger in sändningsnummer så ser dom bara det borttappade kollit.... Ja men vaaad är det frågan om??? Ringde bygghemma 2 ggr och var arg, så jag krävde att dom får fasen lägga in en prio 1a på min försändelse för jag behöver dom före jul... Så dom har då skickat ett meddelande till Dhl om om prio1 så få se då vad som händer... Dom skulle även höra av sig sen om nytt sändningsnummer så jag kan spåra skivorna....

Hur blir det såhär egentligen?? Att man ska ha sån grym otur och julaftonsmorgon klättring är nog bara att glömma :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0