Demensen börjar komma...

Ja jag har ju vetat det länge och märkt att minnet blir sämre å sämre för var dag som går, och jag är kanske 20% gråhårig nu... jag börjar helt enkelt bli gammal och ber därför om ursäkt för att jag inte skrivit om när jag hämtade min underbara dotter på dagis i onsdags!

Jag kommer dit och hämtar hon och fröken säger: ja du johan, snacka om att din dotter gillar att klättra! jaha säger jag? jo hon har varit på klätterväggen mest hela dagen och övat =) haha så himla söt dotter jag har som vill bli som mamma och pappa, så jag var ju tvungen ha en liten sva session med hon innan vi for hem =)


Himla duktig!


Sen idag har jag varit och köpt voltaren som jag tänkte ta dubbel dos av i en vecka för nu är jag helvetes less på att ha ständig värk i knät och tänker att det kan vara en god idé att trycka i sig lite aniinflamatoriskt, det är ju 2,5 veckor sen jag gjorde illa mig och nu vill jag det skall bli bra igen så man hinner ut och klättra innan snön kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0