Ny dag nya möjligheter

idag har vi varit en sväng direkt efter jobbet på hundberget å kört lite, jag har ju som sagt lagt ner prestigen för i år, jag kommer inte klättra nå hårdare så det är ingen idé att bränna ut sig över nått form av PB... så nu är det enbart att hitta tillbaka till den där känslan som är så underbart, känna att det är roligt att jaga, träna, svettas för att bli bättre och till slut lyckas =)

Men nu kommer jag bara försöka komma tillbaka lite så jag hoppas kunna köra mkt mängd på roliga leder med trevligt sällskap! så idag blev det Zorro som fick släppa till med Danne, Aron, Micke och Joar.


Kass på ta bilder... måste bli bättre på det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0