sport

Blivit mest sportklättring senaste tiden trots att jag verkligen är sjukt sugen på både boulder och trad... Tiden räcker inte till helt enkelt =(

Vi var till falkberget utanför Kalix här för nån dag sen... Riktigt fin klippa som väl är värd ett besök... Där blev jag som sugen på bara köra OS... Jag har ju aldrig gått in för att on-sighta nånting så jag tänkte att jag kör en stege å ser vart det tar stopp.... Blev en 6a, en 6a+ och en 6b och då fanns det utrymme för lite mer.... Nästa gång jag är dit får jag fortsätta på 6b+ och se vart min os gräns går =) det var då hur som sjukt trevligt att prova nånting nytt =)

Dagen efter var vi på källs å körde paparazzo elefanten... Har ju varit på den tidigare men aldrig tyckt om den leden så jag har tex aldrig ens varit upp till ankaret.... Men nu hade jag hasse med mig som gav mig live beta.... Doggade den en gång och gjorde alla flytt... Sen gjorde jag ett press och lyckades flyga av vid sista klippet där det bara är enkelt kvar.... Kanske 6b eller nå.... Men jag var sjukt sliten och kallpumpen jag drog på mig dagen före i falkberget satt fortfarande kvar i vänstern och jag var aldrig riktigt så bli fräsch i den armen.... Men nästa press jag gör tror jag nog att jag har den... Jag var helt enkelt för sliten






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0