En morgon på källsberget

kl 07:55 imorse var man vid foten av källsberget och då var Mange redan på väg ner för Donkey kong...
satte Donkey på uppvärmingen idag, har ju som aldrig seriöst försökt den men den var inte så hård med den rätta betan =)

sen körde vi Actionman och jag föll från krimplisten för jag var så sjukligt trött och hade ont i fingrarna... nu såhär i efterhand tänker man ju att jag fan ändå borde ha orkat, kanske jag inte gav det 110% ändå? ja dogga då upp till där jag föll å fölföljde leden..

Sen körde vi Godzilla och tro det eller ej, jag satte faktiskt en repeat på den... var så sjukt trött å höll på flyga av flera gånger, redan vid 3e klippet höll jag riktigt på åka av men på nå konstigt sätt lyckades jag ta mig upp =)

Skit bra dag både igår och idag och det tackar vi dom ytterst trevliga Umeå borna för! tack Hasse och Mange! nu ser vi fram emot nästa vecka och hoppas vi får ihop ett pass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0