fan!

Men så sjukt tråkig dag det här blev! var ju så himla taggad att fara å få se åbergsfortet å pusha Zara lite att knäcka sin första 5c grad, vara ute i friska luften, sitta å må gott med en kopp kaffe men icke... kl 08:15 var hon akut tvungen att rycka ut på jobb...

jag blir så deprimerad, har väl alltid vetat att jag är beroende av naturen och den friska luften + att jag är ju så fruktansvärt rastlös att när man planerat nånting som inte blir av så blir man ju knäpp..

Jaja det är ingenting att göra åt saken, bara försöka komma på nånting annat att sysselsätta sig med under dagen =(

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Du har ju två fina flickor som du kan leka med dagen lång... :]

2011-08-28 @ 15:28:41
URL: http://hannahaj.blogg.se/
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda

Ja nu är den stor! Haha, tur som sjutton att det bara är magen, hur skulle det se ut om hela jag var sådär uppsvälld? :D

2011-08-29 @ 11:29:27
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0