skadad...

Varit hos läkaren nu å jag har mest troligt slitit av inre sidobandet i högra knät... Det ska läka ihop av sig sj men hur lång tid är oviss... synd att det var mitt friska knä denna gång bara =( känns så jävla tungt att det skall hända just nu... jag har ju gjort så bra framsteg (enligt mig sj) denna sommar och hade ju verkligen velat bocka av en 7b i år... nu ser det ju faktiskt mörkt ut på den fronten då läkningstiden skulle ta kanske 2-3 veckor och då vet man ju inte vad dom menar med det? att jag kan gå normalt efter 2 veckor eller att jag kan klättra för fullt igen efter 2 veckor...

Har dock fixat ett par solutionskor idag, Jimmy hade köpt ett par för små som är precis i min storlek så jag köper av han dom så får han beställa nya... en liten present till mig sj i all denna misär...

Ber om ursäkt för min håriga kropp men det syns ganska tydligt att höger knä är svullet (taget 2h efter olyckan)
Anders Strömberg på Donkey kong i mörkret igår kväll
Sist men inte minst, som utlovat, en bild på blåsan som Mange pushade mig till!!
den tackar vi för! det är verkligen skoj när folk driver på en och får en att göra saker man inte tror man kan!
sen är det ju alltid kul att visa upp skador och säga hur hård man är :P höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0