Snart vinter...

och då behöver man ju såklart lite varmare kläder när man skall ta sig an isen och snön!




Min nya belay jacka: Outdoor Research Fraction Hoody för kanonpriset på rea 600:- från england
hoppas verkligen att den håller måttet! synd bara att den inte fanns i nån frän neon färg!






Sen blev det 3 olika mössor av samma märke, jag har ALLTID för lite mössor så jag tänkte att jag drar på och beställer 3 olika så får man se om nån är bättre än den andra...
2 av dom kostade 30:- styck och den 3e kostade 60:-
kändes inte alldeles för blodigt...




Sen skickade jag precis in betalningen för mitt
TNF VE-25
och det är ett tält jag VET kommer hålla måttet!!



Nu längtar man bara tills allt är hemma så man får prova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0