Ljuset i tunneln!

En helt underbar kille ringde mig från bygghemma igår som hade läst om mitt missnöje här på bloggen, han har verkligen varit som räddaren i nöden och verkligen styrt upp de här på bästa sätt, fick dom felaktiga skivorna idag som jag får hitta på till nå annat, vet faktiskt inte riktigt vad jag ska me dom till men nånting hittar man på :) sen ska dom rätta skivorna komma imorrn dagen före dopparedagen så som det ser ut nu (vågar faktiskt inte ta ut nånting i förskott förens skivorna ligger i garaget) men som det ser ut nu ska dom komma imorrn och det betyder att juldagens klättring är räddad!!

Min fru kanske inte tycker de är så skoj att jag måste bygga på självaste julafton och det tycker inte jag heller... Men nu har det blivit som det blivit och de är väl bara acceptera och bygga på julafton å upp tidigt å fortsätta juldagens morgon

Tusen tack till dig underbara människa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0