premiärdagen avklarad!

så då är premiärklättringen avklarad på väggen, det blev Fredrik Risström, Anton Eriksson, Petter Forsmark, Johan Winroth och jag som fick nöta våra söta krokiga små fingrar... jag har ju inte klättrat nånting sen tävlingen i Umeå och jag säger bara det, sjukt så fort man är tillbaka på noll... men jag vet ju det nu att man är ganska fort upp igen till nån form av nivå ivf..
Känns grymt skönt nu att ha den färdig, det är ju mkt kvar att göra men den går då klättra på och nu är det bara kötta gärnet! det som känns riktigt skönt är att omän man inte riktigt har tid att fara å klättra så hinner man ju ivf en halvtimme på väggen, min dröm är ju att Zara verkligen ska fastna för sporten så vi klättrar tillsammans om kvällarna sen barnen har lagt sig, jag vill ju så mkt klättra men jag vill ju sammtidigt umgås me den enda, min underbara så det vore helt fantastiskt om hon fick smak på riktigt för boulder =)
jag är alltid sugen på klättra och är du som läser detta oxå sugen på klättra och du är i närheten av Älvsbyn, ja men hör av er så får vi styra ihop nånting... alltid skoj att klättra MED folk =)
sen har jag en grej till! jag vill ha förslag på vad man skall kalla utrymmet? typ: Noréns boulderhåla, fast nå roligare å kanske lite humoristiskt, tänkte smacka upp en ful planch på garagedörren ;) alla tips tas tacksamt emot =)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ha var Fredde också med! Kul att höra!

2011-12-31 @ 11:14:22
Postat av: Johan

Jajjamen! Skitskoj, lät som han var sugen ivf en dag i veckan :)

2011-12-31 @ 21:02:29
Postat av: Hasse

Var Fredde:

1) "sugen på att träna" en gång i veckan

2) sugen på att "träna en gång i veckan"



Avd. Snack eller hockey ;)

2012-01-04 @ 18:48:08
Postat av: Johan

Hasse: det återstår ju att se :D

2012-01-07 @ 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0