Tårarna slutar inte att rinna....

Idag vid 11.45 på julafton så somnade min underbara morfar in och lämnade detta jordeliv så tvärt och hastigt att vi han inte med...

Sorgen och saknaden river hårt och djupt i mitt hjärta och jag vet inte hur jag skall sluta gråta! Du var min vän, min morfar och gammelmorfar till mina flickor, du förgyllde alltid alla runtikring dig och du var så mån om att hjälpa till och att alla andra skulle ha det bra, du var nog den finaste människan som funnits på denna jord och vi har haft så otroligt många timmar tillsammans du och jag i vått och torrt och nu har du lämnat oss!

Jag känner däremot en stor glädje i att "våran" familj firade julafton tillsammans dagen före så du fick träffa alla och alla fick träffa dig en sista gång under ditt sista dygn här på jorden,

Du förstår nog inte hur saknad du är och hur ledsna vi alla är... Mina tårar rinner fortfarande konstant 12h efter du la dig ner för att vila, jag intalar mig att du nu har det bra och att du kan fiska och plocka bär så mkt du bara vill! Jag skall skicka med dig ett porträtt på flickorna så du slipper ligga ensam i kistan, jag tror du skulle vilja ha dom med dig!

// ditt barnbarn Johan som aldrig kommer glömma dig och aldrig sluta älska dig, gå i frid morfar


Kommentarer
Postat av: martin

<3

2011-12-25 @ 11:09:46
Postat av: Lotta

<3

2011-12-26 @ 08:44:41
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0