Actionman

Har varit på källsberget idag me Robban å Winroth, kände mig ungefär som igår, trött sliten å ingen ork i fingrarna, starten å uppvärmningen gick inge bra å jag trodde att det skulle bli en riktigt pissdag igen... men när jag väl gick ut för att ta mig upp så gick det ändå riktigt bra, satte första delen av kruxet på första försöket... klippte in mig å vilade lite, sen var det dax att prova det dynamiska movet för första gången och det satte jag oxå på första försöket! sen tog jag mig upp å klippte in ankaret som för övrigt måste vara otroligt känsligt att klippa om du är trött och pumpad när du kommer upp =)

Men jag börjar faktiskt känna lukten av seger nu, har ju gjort vartenda enskilt move på leden och klarat allt, det gäller nu bara å sy ihop allt till ett riktigt bra push en dag man känner sig stark! hoppas jag är så göra det snart för nu har man varit å kika lite på Godzilla och fått lite sug att prova den =)



Ett topprep, undrar vem som klippt in det? :P



Winroth på väg att ska säkra Robban



Robban en bit upp på actionman!
(robban som även gjorde stora framsteg idag! härligt jobbat!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0